GEOMETRIE ROTI
Verificati periodic geometria
- ati lovit un obstacol;
- remarcati ca anvelopele prezinta o uzura anormala sau neuniforma;
- va confruntati cu probleme de virare sau tinuta de drum:
- vehiculul se deplaseaza in lateral;
- volanul nu se repozitioneaza usor dupa un viraj sau ramane intors cand - conduceti in linie dreapta.
- cumparati un set nou de anvelope si doriti sa aiba o durata de viata cat mai lunga posibil.
- Inlocuiti un element al suspensiei sau directiei.
Problemele la geometria rotilor
- traiectorie defectuoasa a autovehiculului pe carosabil
- eforturi suplimentare ale conducatorului auto in a mentine directia autovehiculului
- uzura rapida, prematura si neuniforma a anvelopelor
- consum excedentar de carburant
- uzura prematura a pieselor care fac parte din ansamblul sistemului de directie, cu implicatii directe in ceea ce priveste siguranta participantilor la trafic si implicand costuri apreciabile.
Se recomanda ca la momentul schimbarii oricarui element din cadrul sistemului de directie (bieleta, bucsa, pivot, capat de bara etc.), sau al sistemului de suspensie (amortizor, arc) sa se efectueze geometria rotilor, pentru corectarea eventualelor deficiente care apar odata cu aceste schimbari.
Unghiul de cadere
Unghiul de cadere este unghiul format de roata atunci cand privim vehiculul din fata. Uzura neuniforma apare atunci cand acest unghi este prea mare.
Geometrie auto bucuresti pret | Unghi cadere roti | Reglaj cadere fata spate
Unghiul de convergenta
Unghiul de convergenta este dat de diferenta distantei dintre partea anterioara si cea posterioara a doua roti de pe aceeasi osie, atunci cand vehiculul este privit de sus. Unghiul de convergenta influenteaza comportamentul vehiculului in viraje.
pret oferta Geometrie roti bucuresti | Unghi convergenta roti | Reglaj convergenta fata spate
Geometrie roti dupa reparatiile la articulatie sau suspensie
Serviciile de geometrie roti sunt disponibile doar dupa o reparatie efectuat la noi in cazul sistemului de suspensie sau articulatie. Pentru mai multe detalii contactati-ne.
Numerele noastre de telefon:
0724 371 367
0721 253 301
021 256 0669
Numerele noastre de telefon:
0724 **** 367
0721 **** 301
021 **** 0669
Numerele de telefon sunt ascunse pentru a nu fi preluate de robotii spam.
Click pe **** pentru a fi afisate.
0724 371 367
0721 253 301
021 256 0609
(Atinge numarul de telefon pentru a incarca in Dialer)Cum se realizeaza procedura de reglaj a geometriei rotilor?
Principalele trei reglari ale paralelismului sunt unghiul de cadere, unghiul de convergenta si unghiul de fuga. Reglarea paralelismului consta in reglarea unghiurilor rotilor astfel incat convergenta si unghiul de cadere sa fie corecte.
Cat dureaza procedura?
In majoritatea cazurilor, geometria rotilor din fata si din spate este reglata in aproximativ 30 minute.
Aceasta operatiune consta in verificarea directiei si unghiurilor anvelopelor, in functie de specificatiile constructorului auto.
Unitatea noastra este autorizata Registrul Auto Roman si poate oferi servicii pentru majoritatea producatorilor de autoturisme
Acura - Alfa Romeo - Alpina - Asia Motors - Aston Martin - Audi - Austin Healey - Austin Morris - Austin Rover - Bentley - BMW - Brilliance - Bugatt - Buick - Cadillac - Caterham - Chery - Chevrolet - Chrysler - Citroen - Cobra - Corvette - Dacia - Iveco - DAF - ROMAN - Daewoo - Daihatsu - De Tomaso - Dodge - Ferrari - Fiat - Ford - GMC - Honda - Hummer - Hyundai - Infiniti - Innocenti - Isuzu - Jaguar - Jeep - Jiangling - Kia - Lada - Lamborghini - Lancia - Land Rover - Lexus - Ligier - Lincoln - Lotus - Mahindra - Maserati - Maybach - Mazda - Mercedes-Benz - MG - Mini - Mitsubishi - Morgan - Nissan - NSU - Opel - Peugeot - Piaggio - PGO - Plymounth - Pontiac - Porsche - Proton - Renault - Rolls Royce - Rover - Saab - Santana - Seat - Skoda - Smart - Sang Yong - Subaru - Suzuki - Talbot - Tesla - Toyota - Triumph - TVR - UAZ - Vauxhall - Volvo - Volkswagen - Vartburg - Wiesmann